Tilaus- ja toimitusehdot

Agrolink Ab myy tuotteita yrityksille ja yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Meillä on 18 vuoden ikäraja ostoille (ellei huoltaja kirjallisesti hyväksy ostoa).

Tilaaminen

Verkkokaupassamme on helppoa ja turvallista tehdä ostoksia. Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tilauksen ja maksun saatuamme toimitamme tavarat muutamassa päivässä. Mikäli tuote on päässyt loppumaan, ilmoitamme siitä heti. Lähetämme tilaamanne tavarat joko kirjeenä tai postista noudettavana pakettina. Paketin voi myös saada ovelle asti mutta silloin lisäämme postimaksun lopulliseen hintaan.

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Ostohetkellä voimassaoleva hinta näkyy tuotteen vieressä. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Hintatieto

Alla priser i webbutiken innehåller mervärdesskatt.

Maksaminen

Klarna Checkout

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme maksutavoiksi laskun sekä erä-, kortti- ja suoramaksun. Tämä maksuratkaisu on nimeltään Klarna Checkout.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.

Luotonantaja Klarna Tilissä on Klarna AB (Y-tunnus SE556737-0431). Jos sinulla on tiliin liittyvää kysyttävää voit ottaa yhteyttä asiakaspalvelu@klarna.fi tai soittamalla numeroon 09- 42599771.

Yleiset ehdot löydät täältä. Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä.

Visma Pay

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät tästä.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Lunastamattomat paketit

Tuotteista jotka jäävät asiakkaalta lunastamatta veloitamme rahdin, paluurahdin ja käsittelymaksun. Yhteensä 30 Euroa. Tilavilla lähetyksillä rahtiin lisätään lisäkustannuksia hinnaston mukaan.

Palautukset

Verkkokaupan yksityisasiakaalla (ei yrityksillä) on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Takuu ja reklamaatio

Kaikki reklamaatiot lähetetään osoitteeseen:

Agrolink
Sulvantie 213
65450 Sulva

Reklamaatioiden yhteydessä on syytä huomata:

Jos olet saanut viallisen tuotteen tai väärän tavaran, pyydämme, että otat välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@agrolink.fi. Kuvaile ongelma mahdollisimman perusteellisesti. Ellemme pysty korjaamaan ongelmaa, saat luonnollisesti tilalle uuden, virheettömän tuotteen. Reklamaation sinun tulee laatia meiltä saamiesi ohjeiden mukaan. Mikäli toimitamme uuden tuotteen, palautamme mahdolliset rahtikulut 14 päivän kuluessa siitä päivästä kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Tuotteen palautus meille ja rahan palautus asiakkaalle tulee tapahtua ilman turhia viiveitä.

Scroll to Top